عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 18 دی 1402
بازدید : 88
نویسنده : mozhgan

قرص کلر استخر آنزیم دار 90 درصد مخصوص ضد عفونی کردن آب استخر های بتنی و استخر پیش ساخته است که در بسته 5 عددی قرص کلر که هر عدد با وزن 200 گرم میباشد و در مجموع هر بسته ۱ کیلو گرم است .  برای ماندگاری آب و میکروب زدایی به کار میرود . قرص کلر 90 درصد آنزیم دار یکی از مواد های شیمیایی اصلی و کلیدی مفید برای حفظ آب استخر های بزرگ و کوچک است . قرص کلر درجه یک با درصد میکروب زدایی بالا انتخاب مناسب برای صاحبان استخر میباشد .

توجه داشته باشید که انواع قرص کلر تقلبی در بازار توسط افراد سود جو عرضه میشود که در واقع پودر کلر بی کیفیت است که با دستگاه فشرده شده و در هنگام استفاده و تماس با آب استخر همانند خمیر نرم میشود و تاثیری در بهبود و نگهداری استخر و نیز میکروب زدایی استخر ندارد . قرص کلر درجه یک حداقل 4 روز زمان نیاز دارد که در آب استخر حل شود .

موارد استفاده قرص کلر استخر

خرید قرص کلر جهت پاک کردن و ضد عفونی آب استخر این امکان را به شما میدهد که مدت بیشتری بتوانبد آب استخر را نگه دارید و همیشه تمیز و آری از هرگونه میکروب باشد . قرص های کلر ۲۰۰ گرمی یا ۳ اینچی ضخیم تر نوع دیگر قرص کلر استخر است که به آرامی و در مدت زمان در آب حل می شوند و کلر به آرامی آزاد میشود و همین عمل باعث میشود آب استخر را برای مدت طولانی تصفیه از میکروب و ضد عفونی کند . قرص های کلر 90 درصد به علت داشتن سولفات مس و سولفات آلومینیومی نقش بسزایی در جلبگ نزدن و سبز شدن آب دارند و به شما کمک میکند آب همیشه تمیز بماند و تعویض آب استخر طولانی تر شود .




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com